05.03.2012


Vitaminele iubirii - partea a doua

O viata bogata si pe deplin satisfacatoare va fi alimentata de fiecare dintre cele zece vitamine ale iubirii, de fiecare dintre aceste zece feluri de dragoste si sprijin. Cand esti nemultumit de viata (nu ai succes interior) sau nu ai ceea ce doresti (nu ai succes exterior), motivul de baza este ca nu obtii ceea ce doresti...

Nevoile noastre de dragoste variaza in functie de ceea ce ne lipseste...Tot asa, daca iti lipseste o anumita vitamina a iubirii, nu are importanta ca le ai pe celelalte, nu vei fi fericit !...

Din proprie experienta, pot spune ca sunt constienta, acum cand citesc si recitesc aceste cateva randuri, de faptul ca imi este dificil sa-mi dau seama de ce uneori am o stare de nemultumire fara un motiv anume. De cele mai multe ori ma invinovatesc si imi spun ca daca as fi invatat sa gandesc pozitiv, poate as fi reusit sa nu ajung in situatia asta. Dar a gandi, chiar si in mod pozitiv, tot un proces mental reprezinta. Esti in legatura cu mintea si nu poti fi si in legatura cu inima.

Ceea ce am invatat, in ultima vreme, si m-a ajutat in momentele de cumpana, este legat de importanta de a fi conectata cu inima si implicit, de a fi capabila sa spun ce emotii si sentimente am.

Sufletul tau are puterea sa atraga dragostea care ii trebuie, dar mintea trebuie sa stie sa recunoasca ceeace ii trebuie, iar inima sa se deschida ca sa o primeasca...Cand dorinta inimii tale nu-ti este disponibila, cauti intr-o directie gresita (de exemplu ceea ce se intampla adeseori in casnicie) Cand oamenii se casatoresc, adesea neglijeaza celelalte vitamine ale iubirii...ei asteapta totul de la partener pentru ca se simt ca in Rai ... si uita de celelalte nevoi .

Sufletul are nevoie de toate cele zece vitamine ale dragostei, dar inima nu le poate asimila decat una cate una

Oricare dintre nevoi ne-ar fi satisfacuta, vom incepe sa ne simtim nesatsfacuti in gradul in care suntem deficitari in celelalte nevoi de dragoste.

Asta explica misterul prin care atat de multe perechi se indragostesc si apoi relatia se raceste. In acel moment, incetam sa mai simtim dragostea. Nu are importanta ce facem, sau ce face partenerul nostru, nu va fi niciodata destul. Devenim insensibili !

De obicei, in astfel de momente, caci am trecut de curand printr-o situatie similara cu cea descrisa anterior, am tras concluzia ca vinovatia apartine partenerului. Si asa incep sa apara tot felul de ganduri , pe care mi-a fost extrem de greu sa le controlez...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu