29.02.2012


Vitaminele iubirii

 "Intocmai cum trupul are nevoie de apa, aer, hrana, vitamine si minerale pentru a-si pastra sanatatea, si SUFLETUL are nevoie de diferite feluri de iubire pentru a creste si a se exprima intru totul, prin minte inima si trup.
Inima ajuta sufletul adunand ceea ce-i trebuie ca sa creasca !
Daca sufletul nu are ce-i trebuie, el nu are puterea sa ne conduca si sa aduca implinirea in viata. Exista 10 nevoi de dragoste sau vitamine ale iubirii. Pentru a realiza succesul personal, fiecare dintre aceste vitamine (reprezentand, de fapt NEVOI,ce ar trebui sa fie satisfacute) ar trebui identificate si materializate sub forma unor dorinte realizabile. Ca sa cunosti si sa cercetezi eul tau adevarat, trebuie sa-ti deschizi inima pentru a primi fiecare dintre aceste vitamine.
Cele 10 vitamine ale iubirii :
1. Vitamina D1- dragoste si ajutor de la Dumnezeu;
2. Vitamina P - dragoste si ajutor de la Parinti;
3.Vitamina F - dragoste si ajutor de la Familie, Prieteni si din Distractii
4.Vitamina S - dragoste si ajutor de la cei similari noua, oameni cu tinte asemanatoare cu ale noastre;
5.Vitamina E - dragoste si sprijin de la propriul nostru EU;
6.Vitamina R - dragoste si sprijin din relatii intime, parteneriate si legaturi Romantice;
7.Vitamina D2 - dragoste si ajutor pentru cineva care este dependent de noi;
8.Vitamina C - sa raspunzi darurilor comunitatii in care traiesti
9.Vitamina L - sa raspunzi darurilor Lumii intregi;
10.Vitamina D3 - sa-l slujesti pe Dumnezeu !
Nevoile noastre de dragoste variaza in functie de ceea ce ne lipseste !"
Oare fiecare dintre noi s-a gandit la acest aspect ? Eu nu pot spune asta decat acum, cand m-am confruntat cu situatii limita, in care am intrat fara voia mea, dar care m-au fortat sa imi pun intrebari legate de ceea ce-mi lipseste in viata.
Si mai ales, de ce uneori am stari de singurarate coplesitoare...
Mi-am pus intrebari si am gasit  raspunsurile care sa ma ajute sa merg mai departe...Nu spun ca am descoperit adevarul suprem ! Ci doar, am putut face un pas mai departe, in a-mi trai viata si a ma bucura de micile lucruri care ne inconjoara ...
Este minunat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu