07.03.2012


Vitaminele iubirii - partea a treia

Am vorbit in primele doua articole despre ceea ce ne trebuie, dar nu suntem pe deplin constienti de aceste necesitati ale noastre.
In diverse ocazii m-am izbit de neputinta oamenilor de a-si concretiza SCOPUL pentru ca ami apoi sa-si aleaga caile si modalitatile de a si-l atinge. Multi dintre noi (inclusiv eu) stim ce ne dorim si de cele mai multe ori ne STRADUIM sa obtinem ceea ce ne dorim, dar de multe ori esuam si suntem frustrati, suparati, nervosi si chiar furiosi. Dar oare cati dintre noi suntem constienti ca toate aceste sentimente NE APARTIN, sunt ale noastre si nu dorim sa le acceptam, ca atare. De cele mai multe ori ii invinovatim pe cei de langa noi de cele mai multe dintre esecurile noastre.
Da, poate ca au participat cu un gest sau un cuvant, pe care l-am considerat nepotrivit. Dar, cu toata sinceritatea va spun ca sentimentele pe care le traim, fie ca sunt benefice sau distructive, ne apartin in totalitate si suntem singurii resposabili de efectele pe care le produc asupra noastra.
Cred, cu sinceritate, ca suntem direct resposabili de ceea ce ni se intampla ! Si nu este nimic anormal sa avem si zile bune, dar si zile mai putin bune (unele proaste, de-a dreptul !)...
Si da, este normal ca uneori sa fim tristi, dezamagiti sau, pur si simplu, furiosi. dar important este sa ne acceptam starile si reactiile si sa recunoastem ca nu suntem perfecti !
Perfectiunea este minunata, dar uneori atat de mult poate incurca !
Si atunci ce am putea face, oare, ca sa fim fericiti ? Sau macar multumiti de noi, si cu noi insine ?
Punidu-mi aceasta intrebare am ajuns la o concluzie trista, dar adevarata (in ceea ce ma priveste ) : Daca EU nu sunt multumita de MINE, cum ar putea sa fie altcineva multumit cu mine ? Cum i atunc
as putea sa cer acest lucru altora, daca eu insami nu mi-l pot oferi ?
S
i, oare nu este cazul SA FAC ceva ?
Am citit intr-o carte, de curand, o afirmatie-metafora care mi-a placut forate mult:
" Dinamica procesului prin care obtii ceea ce iti trebuie poate fi cel mai bine inteleasa cu ajutorul unei imagini - REZERVOARELE de IUBIRE. Fiecare (dintre noi) are zece asemenea rezervoare. Daca ramanem conectati cu EUL nostru adevarat, obiectivul este sa le pastram pline. Daca suntem desprinsi de calitatile adevaratului nostru EU, atunci unul sau mai multe dintre rezervoarele noastre se golesc. Indata ce un rezervor e plin, ca sa ramai conectat, trebuie sa incepi sa umpli un altul." Daca nu esti atent si nu poti, din cand in cand, sa fii sigur ca toate nevoile tale de dragoste sunt satisfacute, vei deveni NEFERICIT ...
Eu sunt convinsa ca nimeni nu-si doreste acest lucru ! Ma puteti contrazice ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu