09.07.2012


SCHIMBARE  POLITICA...sau

SCHIMBAREA  LA  FATA ?



 
Ar fi o intrebare pe care si-o pun multi dintre romani...
Sau, cu alte cuvinte : Eu cu cine votez? “ …

      Da, pot spune, cel putin din punctul meu de vedere, este o situatie confuza. O situatie in care ar trebui sa alegi...Dar pe cine ?...
   Dintre doua rele, care ar fi raul care m-ar afecta cel mai putin ?
   Pot sa am incredere dupa ce am fost mintita de ambele parti?
   Pot sa-mi exercit drepul, fara sa fiu amenintata sau santajata emotional ?
   Multi dintre noi ar putea spune : “Mi-e scarba de ceea ce se intampla !” sau “Mi-e rusine ca sunt roman ! As pleca, dar reprezinta asta o solutie, macar pentru mine ? “...

   Am stat si m-am gandit, apoi am incercat sa vad ce simt...De mine este vorba ! ...De dreptul meu...Cine sunt si ce imi doresc cu adevarat...Daca imi refuz acest drept si am senzatia ca este fara rost ceea ce fac, ce pretentii as mai avea de la mine in viitor...

   Am cazut, DA !  Dar am posibilitatea de a ma ridica ! Toti copii o fac, chiar daca plang pentru ca lovitura doare !  Si merg mai departe...

   Schimbare politica ?!  Da, faptele o confirma...Oamenii se schimba, INTRE EI... si generaza numai emotii distructive... Cum sa speri intr-o schimbare reala, daca oamenii insusi, nu se schimba ?!

   Schimbarea la fata !? ... Cum s-ar putea face, fara sa ne schimbam fiecare dintre noi ?!... Sa iesim din sfera de confort si sa actionam in beneficiul nostru. Acum este momentul ! Spuneti sincer ce simtiti si exercitati-va dreptul !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu